Osav müügistrateegia: arendaja kutsus tulevased naabrid kentsaka ülesandega vaibale

Kristina Kostap
, kodustiil.postimees.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Austraalia kinnisvaraarendajal tuli väärt mõte, kuidas kerkivale arendusele veidi huvilisi ligi meelitada.

Ülekuumenenud kinnisvaraturul võidab see, kellel on kõige rohkem arendusi ja kliente. Selleks, et selles karmis maailmas ellu jääda, tuleb aga rakendada meetmeid-nõkse, mida turul varem nähtud pole. Ühe Austraalia arendaja müügistrateegia võib ehk sellel raskel teekonnal abiks olla.

Nimelt otsustas Melbournest pärit arendaja kliendid kindlalt enda poole võita, korraldades neile lõhkumispeo, kus kõik tulevased naabrid said üheskoos haamri seina lüüa, vahendab realestate.com.au.

Bruce ja Edwina Shepherd, kes ei olnud alul kerkivast uusarendusest vaimustuses tunnistasid peo järel, et tunnevad endid nüüd oluliselt enesekindlamana. Paari esialgne trots ja kaksipidi mõtted on «lõhkusmispeo» järel sootuks teised.

Uusarenduse projektijuhi Jiaheng Chani sõnul paistis kastist välja lahendus esmalt veidi totrana. Nüüd aga, mil ettevõtmine niivõrd tulemuslikuks osutus, ei välista ta selle rakendamist ka mõne teise uusarenduse puhul. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles