Toidupoe etikett: 9 asja, millega teenid müüjalt kurja pilgu

Toidupood

FOTO: Shutterstock

Toidupoodi külastab päevas sadu inimesi. Klientide käitumine ei jää ühegi töötaja jaoks märkamatuks.

Selleks, et toidupoes sujuks kõik meeldivalt ja mugavalt, tuleb kinni pidada üheksast kuldreeglist, kirjutab insider.com.

  • Oled oma ostukorvi asju täis ladunud, kuid nüüd leiad, et ühte neist ikkagi vaja ei lähe. Ära jäta seda toodet suvalisse kohta ripakile, vaid vii see oma kohale tagasi. 
  • Ära jäta ostukäru keset liikumisteed. See häirib nii teisi kliente kui ka töötajaid. Samuti ära jää oma tuttavaga keset kõige kitsamat kohta juttu puhuma. 
  • Ära jäta poeskäiku lahtioleku viimasele minutile. Ükski töötaja ei soovi peale tööpäeva lõppu sinu järgi oodata.
  • Ära pigista puu- ja köögivilju enne ostmist. Sedasi rikud sa need ära. 
  • Lapsed peavad ostukärus istuma selleks ettenähtud kohas.
  • Ära ava pakendeid enne, kui oled toote eest maksnud.
  • Ära jäta ostukäru keset parkimisplatsi. Vii see oma kohale tagasi.
  • Juhul, kui teed poes midagi katki, anna sellest töötajale teada. Ära hiili sündmuskohalt minema. 
  • Juhul, kui mõni toode on otsa saanud, ei ole mõtet enda viha töötaja peale välja valada. Müüja ei vastuta tarneahela eest.