Eestimaalased on asunud senisest rohkem kodusid kaunistama ja aiatöid tegema

Pilt on illustreeriv.

FOTO: Shutterstock

Eestimaalaste kulutused kodusisustuse, aianduse ja ehituse valdkonnas on käesoleva aasta juunis aasta tagusega võrreldes kasvanud pea 20 protsenti.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kodusisustamise trend andis endast esimest korda märku käesoleva aasta märtsi alguses. Nädal enne eriolukorra kehtestamist kasvasid korraks inimeste kulutused sisustus- ja elektroonikapoodides. Eriolukorra lõppedes, kui tarbijate optimism taastus, suurenesid taas mööbli, sisustuse ja aiandusega tegeleva kaubandusharu käibed, ületades praeguseks tavalist kulutuste taset viiendiku võrra.

Eestimaalaste tugevat pühendumist kodustele toimetustele näeb mitte ainult kaarditehingutest, vaid samuti e-kaubanduse andmetest. Analüüsides tänaseid käibeid aasta taguse perioodiga on näha, et elektroonikakaupade soetamine veebis suurenes umbes kolmandiku võrra, kodukaupade soetamise populaarsus internetis aga kasvas peaaegu kolm korda.