Ekspert selgitab: levinumad petuskeemid kortermajade haldamisel

Kristina Kostap
, Kodustiil.ee toimetaja
Copy
Iga kortermaja seisund tuleb tehnohoolduslepingu raames kord aastas üle vaadata.
Iga kortermaja seisund tuleb tehnohoolduslepingu raames kord aastas üle vaadata. Foto: Marko Saarm / Sakala

Kortermajade korrashoiuteenuste osutamisel on raske igapäevaselt silma peal hoida, seetõttu proovivad mõned haldusfirmad kulude optimeerimise huvides oma kliente pügada. Pindi Kinnisvarahalduse halduse ärisuuna juht Galina Majorskih toob välja levinumad petuskeemid.

Majorskih ütles, et kõige lihtsam moodus kulusid kokku hoida on lihtsalt teatud nähtamatute toimingute tegemata jätmine.

«Iga kortermaja seisund tuleb tehnohoolduslepingu raames kord aastas eraldi üle vaadata. Ka meile on tulnud kliendiks ühistuid, kus maja katusekate sõna otseses mõttes narmendab ja see on olnud ühistu juhatusele suureks üllatuseks. Sellisel juhul on selge, et korraline ülevaatus on aastaid lihtsalt tegemata jäänud,»selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles